Niniejsza Polityka prywatności zawiera informacje o zasadach przetwarzania Danych Osobowych przez spółkę pod firmą: RestBill spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu (50-078 Wrocław) ul. Leszczyńskiego 4/78 w ramach korzystania z Aplikacji mobilnej „RestBill” oraz jej funkcjonalności. Dla Usługodawcy ochrona i bezpieczeństwo informacji pozyskiwanych od Użytkowników Aplikacji w szczególności Danych Osobowych, jest najwyższym priorytetem. W tym celu dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Danym Osobowym odpowiednio wysoki stopień bezpieczeństwa.
W niniejszej Polityce zostały opisane zasady gromadzenia oraz wykorzystywania danych Użytkowników Aplikacji, które gromadzone są bezpośrednio od nich lub za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii.
Dane Osobowe – wszelkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym w szczególności imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, IP urządzenia, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz innej podobnej technologii.
Polityka – niniejsza Polityka prywatności udostępniona w Aplikacji Usługodawcy w ramach świadczonych usług, określający zasady prywatności oraz ochronę Danych Osobowych Użytkowników.
Regulamin – dokument stanowiący regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę, zasady działania Aplikacji oraz prawa i obowiązki wymienionych w nim podmiotów dostępny https://restbil.pl/regulamin-aplikacji.pdf
Aplikacja – należąca do Usługodawcy aplikacja o nazwie „RestBill”, dostępna dla systemów operacyjnych Android i iOS, która została przygotowana i udostępniona przez Usługodawcę, umożliwiająca Użytkownikom, w tym Usługobiorcy korzystanie z mechanizmów informatycznych oraz informacji opracowanych przez Usługodawcę poprzez Aplikację, w tym zakładanie kont, dokonanie zamówień na dane produkty oferowane przez Usługobiorcę przez Klienta, organizowanie płatności (systemy płatności prowadzą podmioty zewnętrzne względem Usługodawcy). Aplikacja dostarcza narzędzia informatyczne do dokonywania przez Klientów lub Użytkowników, płatności za towary i/lub usługi na rzecz Usługobiorcy, co następuje poprzez świadczenie usług płatniczych oraz innych usług, przez Dostawcę bezpośrednio na rzecz tych Usługobiorców, w tym korzystanie z obcych systemów płatności dostarczanych przez podmioty inne, niż Usługodawca.
RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. „ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych”).
Użytkownik – oznacza Usługobiorcę, Klienta Restauracji, Kelnera oraz Managera tj. osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która poprzez Aplikację zainstalowaną na swoim urządzeniu mobilnym korzysta z oferowanych przez Aplikację funkcjonalności.
Usługodawca – RestBill Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-078 Wrocław) ul. Leszczyńskiego 4/78, posiadająca numer NIP: 8971892330, oraz numer REGON 389021839
Dostawca – oznacza dostawców usług płatniczych w rozumieniu ustawy o usługach płatniczych, realizujących we własnym imieniu usługi płatnicze na rzecz Użytkowników, o których to usługach jest mowa m.in. w art. 3 ust. 1 ustawy o usługach płatniczych. Lista Dostawców dostępna jest https://restbil.pl/lista-dostawcow-uslug.pdf
Usługobiorca– Użytkownik będący przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy Prawo Przedsiębiorców (Dz.U. z 2021 r. poz. 162 z późń. zm.) prowadzący restaurację/punkt gastronomiczny, który umożliwia Klientom Restauracji korzystanie z Aplikacji.
Klient Restauracji– pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność prawną do czynności prawnych, dokonująca u Usługobiorcy zamówień na dane produkty za pośrednictwem Aplikacji.
Kelner – pracownik, współpracownik i/lub zleceniobiorca Usługobiorcy na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie lub jakiejkolwiek innej umowy cywilnoprawnej.
Manager - pracownik, współpracownik i/lub zleceniobiorca Usługobiorcy na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie lub jakiejkolwiek innej umowy cywilnoprawnej.
Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w Aplikacji jest Usługodawca, tj. RestBill sp. z o.o. w organizacji, z siedzibą we Wrocławiu ul. Leszczyńskiego 4/78, 50-078 Wrocław.
Usługodawca wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail lko@restbill.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora tj. 50-078 Wrocław ul. Leszczyńskiego 4/78 w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Danych Osobowych, w szczególności w sprawie korzystania z praw związanych z przetwarzaniem Danych Osobowych.
1. W związku z korzystaniem przez Użytkowników z Aplikacji, Usługodawca zbiera dane, w tym Dane Osobowe, w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług w Aplikacji. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania Danych Osobowych gromadzonych podczas korzystania z Aplikacji przez Użytkownika.
2. Usługodawca zbiera i przetwarza Dane Osobowe zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w tym w szczególności RODO, przepisami szczególnymi umożliwiającymi stosowanie RODO oraz przewidzianymi w nich zasadami przetwarzania danych.
3. Usługodawca zapewnia, że w sytuacjach kiedy podstawą prawną przetwarzania Danych Osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora został przeprowadzony test ważenia interesów Administratora i podmiotów danych, w wyniku którego cel przetwarzania będzie nadrzędnym wobec praw i wolności Użytkowników.
4. Dane Osobowe przechowywane są w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której te dane dotyczą przez okres korzystania z usług Aplikacji przez Użytkowników (tj. posiadania konta/profilu), z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.
5. Po zakończeniu korzystania przez Użytkownika z usług oferowanych w Aplikacji, Administrator może przetwarzać dane o Użytkowniku, o ile są one niezbędne do rozliczenia usług oraz dochodzenia roszczeń z tytułu płatności za korzystanie z usług dostępnych w Aplikacji.
Korzystanie z Aplikacji
1. Dane osobowe wszystkich osób korzystających z Aplikacji (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies czy innych podobnych technologii) przetwarzane są przez Usługodawcę:
a) w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana Użytkownikom treści gromadzonych w Aplikacji – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy w ramach usługi świadczonej przez Usługodawcę drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
b) w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Usługodawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług w ramach Aplikacji;
c) w celach marketingowych – zasady przetwarzania Danych Osobowych w celach marketingowych zostały opisane w sekcji „Marketing”.
Formularz kontaktowy
1. Usługodawca zapewnia możliwość kontaktu przy wykorzystaniu elektronicznego formularza kontaktowego. Skorzystanie z formularza wymaga podania Danych Osobowych niezbędnych do nawiązania kontaktu z Użytkownikiem i udzielenia odpowiedzi na zapytanie. Użytkownik może podać także inne dane w celu ułatwienia kontaktu lub obsługi zapytania. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu przyjęcia i obsługi zapytania, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości obsługi. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
2. Dane osobowe przekazywane za pośrednictwem formularza kontaktowego są przetwarzane:
a) w celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); w zakresie danych podanych fakultatywnie i dobrowolnie (pola formularza oznaczone jako nieobowiązkowe) – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda Użytkownika wyrażona przez wyraźne działania potwierdzające (art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw. z art. 4 pkt 11 RODO);
b) w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami mogącymi powstać w związku z umową współpracy lub umową o świadczenie usług drogą elektroniczną – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Usługodawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
c) w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Usługodawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu statystyk zapytań zgłaszanych przez Użytkowników za pośrednictwem Strony internetowej w celu doskonalenia jej funkcjonalności.
Obsługa konta w Aplikacji
a) Użytkownicy zakładający konto w Aplikacji proszeni są o podanie danych niezbędnych w celu realizacji świadczonych usług. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane na potrzeby prawidłowej realizacji rejestracji i obsługi Konta, w tym jego obsługi w Aplikacji, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości korzystania z Aplikacji (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
b) Użytkownik poproszony jest o podanie następujących danych:
(i) W przypadku Klienta Restauracji – Dane Osobowe, których podanie jest konieczne do dokonania rejestracji w Aplikacji:
- e-mail (wymagane);
- hasło (wymagane);
- imię (opcjonalnie);
- adres zamieszkania wraz z kodem pocztowym (wymagane);
- nazwa firmy (opcjonalnie);
- NIP (opcjonalnie);
(ii) W przypadku Usługobiorcy – Dane Osobowe, których podanie jest konieczne do dokonania rejestracji w Aplikacji:
- nazwa restauracji/punku gastronomicznego;
- adres;
- NIP;
- e-mail;
- hasło
(iii) W przypadku Kelnera – Dane Osobowe, których podanie jest konieczne do dokonania rejestracji w Aplikacji:
- adres e-mail;
- imię i nazwisko;
(iv) w przypadku Managera – Dane Osobowe, których podanie jest konieczne do dokonania rejestracji w Aplikacji:
- adres e-mail;
- imię i nazwisko
c) Szczegółowe informacje dotyczące zakładania konta oraz świadczonych usług znajdują się w Regulaminie dostępnym tutaj.
Reklamacje
Dane Osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Marketing
1. Przesyłanie informacji marketingowych oraz ofert
a) przesyłania informacji marketingowych oraz przesyłania ofert w rozumieniu kodeksu cywilnego o wybranych przez Panią/Pana produktach lub usługach świadczonych przez Administratora Danych Osobowych, w tym przez jego partnerów zewnętrznych. (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
b) przesyłania informacji marketingowych oraz przesyłania ofert w rozumieniu kodeksu cywilnego o wybranych przez Panią/Pana produktach lub usługach.
c) przekazywania informacji oraz ofert handlowych i w celu zawarcia umowy na świadczenie Usług (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). W zakresie przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub marketingu bezpośredniego za pomocą telefonicznych urządzeń końcowych dane będą przetwarzane na podstawie zgody wyrażonej przez wyraźne działania potwierdzające (art. 6 ust. 1 lit. a w zw. z art. 4 pkt 11 RODO), polegające na uzupełnieniu odpowiedniego pola do wpisania adresu e-mail lub numeru telefonu.
Dane pozyskiwane automatycznie
1. Korzystając z Aplikacji na swoim urządzeniu mobilnym, Użytkownik zgodnie z art. 22 ust. 1 RODO – wyraża wyraźną zgodę i upoważnia Administratora do uzyskania dostępu do następujących danych zgromadzonych w urządzeniu mobilnym, tj. : lokalizacja (art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw. z art. 4 pkt 11 RODO).
2. Udostępnienie danych, o których mowa w ust. 1 powyżej jest konieczne do pełnego korzystania z usług w Aplikacji, odmowa upoważnienia Administratora do wskazanych powyżej danych, może w szczególności ograniczyć bądź uniemożliwić korzystanie z Aplikacji.
3. Administrator zbiera informacje Użytkownika podczas korzystania z urządzenia mobilnego podczas korzystania z Aplikacji. Zbierane informacje obejmują: (1) adres IP; (2) typ urządzenia; (3) system operacyjny; (4) identyfikator urządzenia; (5) język przeglądarki; (6) czas dostępu; (7) lokalizację geograficzną.
Pliki cookies i podobne technologie
1. Aplikacja „RestBill” wykorzystuje pliki Cookies tj. pliki tekstowe zachowywane przez przeglądarkę na twardym dysku komputera Użytkownika korzystającego z Aplikacji, które zawierają określone informacje umożliwiające w szczególności identyfikację połączenia. Pliki Cookies stanowią prawnie dopuszczalne i użyteczne narzędzie, na przykład w analizowaniu skuteczności projektu aplikacji mobilnej i reklamy oraz w sprawdzaniu tożsamości użytkowników prowadzących transakcje w systemie online.
2. Gdy Użytkownik korzysta z Aplikacji stosowane są pliki cookies umożliwiające identyfikację jego urządzenia – pliki cookies zbierają różnego rodzaju informacje, które co do zasady nie stanowią danych osobowych (nie dają możliwości identyfikacji Użytkownika). W niektórych przypadkach, informacje te, w zależności od ich zawartości i sposobu wykorzystania, mogą jednak zostać powiązane z konkretną osobą – przypisanie pewnych zachowań konkretnemu Użytkownikowi, np. poprzez powiązanie ich z danymi pozyskanymi przy rejestracji Konta w Aplikacji – a tym samym zostać uznane za dane osobowe.
3. Aplikacja wykorzystuje pliki Cookies wewnętrzne w celu realizacji procesów niezbędnych do zapewnienia realizacji funkcjonalności Aplikacji, w celach statystycznych oraz reklamowych, a także w celu utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, w tym w zakresie niezbędnym dla utrzymania w pamięci dokonanych przez Użytkownika wyborów dotyczących zamówienia, poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Aplikacji, jak również zwiększeniu użyteczności i personalizacji zawartości witryn Aplikacji, w tym prezentowania, tworzenia, przyznawania i realizacji reklam, ofert, czy rabatów dedykowanych danemu Użytkownikowi zgodnie z jego zainteresowaniem.
4. Aplikacja wykorzystuje pliki Cookies zewnętrzne zamieszczane przez podmioty trzecie w celach analitycznych, w tym analizy i monitorowania ruchu w Aplikacji.
5. Pliki Cookies mogą być umieszczane w urządzeniach końcowych Użytkowników również przez podmioty współpracujące z Aplikacją „Restbill”.
6. Uzyskiwanie i przechowywanie informacji z wykorzystaniem cookies jest możliwe na podstawie wyrażonej przez Użytkownika zgody. Standardowo oprogramowania zainstalowane na komputerze lub innym urządzeniu podłączonym do siec domyślnie zezwalają na umieszczanie plików cookies na takim urządzeniu, a tym samym na zbieranie informacji o Użytkownikach.
7. Użytkownik może w każdym czasie ograniczyć lub wyłączyć możliwość przetwarzania plików Cookies przez swój system teleinformatyczny, poprzez zmianę ustawień w Aplikacji, z której korzysta Użytkownik. Brak wyłączenia lub ograniczenia możliwości przechowywania oraz udostępniania zawartości plików cookies oznacza wyrażenie przez Użytkownika zgody na takie działania. Szczegółowe informacje o zarządzaniu plikami cookies na telefonie komórkowym lub innym urządzeniu mobilnym można znaleźć w podręczniku użytkowania/instrukcji danego telefonu lub urządzenia mobilnego.
8. Przechowywanie plików Cookies lub uzyskiwanie dostępu do plików Cookies nie powoduje zmian konfiguracyjnych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.
1. Okres przetwarzania danych przez Usługodawcę zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub obsługi zapytania, do czasu wycofania wyrażonej zgody (jeśli zgoda jest podstawą prawną przetwarzania Danych Osobowych) lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania Danych Osobowych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy.
2. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.
3. Dane związane z analizą ruchu sieciowego gromadzone za pośrednictwem plików cookies oraz podobnych technologii mogą być przechowywane do momentu wygaśnięcia pliku cookie. Niektóre pliki cookie nigdy nie wygasają, w związku z tym czas przechowywania danych będzie równoważny z czasem niezbędnym Administratorowi do zrealizowania celów związanych z gromadzeniem danych, jak zapewnienie bezpieczeństwa i analiza danych historycznych związanych z ruchem w Aplikacji.
4. Treść zapytań i informacje w formularzach są archiwizowane na wewnętrznym serwerze pocztowym. Archiwum jest przetrzymywane nie dłużej niż 1 rok.
5. W przypadku konieczności dochodzenia roszczeń przez Administratora lub obrony przed roszczeniami, Administrator może przetwarzać dane osobowe określonych Użytkowników wyrażonych podczas rejestracji konta do czasu zakończenia toczącego się postępowania oraz do upływu terminu przedawnienia roszczeń Administratora względem Użytkownika, który zazwyczaj wynosi 2 lata zgodnie z art. 751 pkt. 1) ustawy Kodeks cywilny, lecz w szczególnych przypadkach przewidzianych prawem może być dłuższy - np. w przypadku większości roszczeń będzie to termin 6 lat, ustalany zgodnie z brzmieniem art. 118 ustawy Kodeks cywilny.
1. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich Danych Osobowych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną Danych Osobowych, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
2. W zakresie, w jakim dane Użytkownika przetwarzane są na podstawie zgody, można tę zgodę wycofać w każdym dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
3. Użytkownik ma prawo zgłoszenia sprzeciwu względem przetwarzania danych dla celów marketingu bezpośredniego, jeśli przetwarzanie odbywa się w związku z realizacją prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy, a także – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika – w innych przypadkach, gdy postawą prawną przetwarzania danych jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu Usługodawcy (np. w związku z realizacją celów analitycznych i statystycznych).
4. W przypadku żądania zaprzestania przetwarzania Danych Osobowych, Usługodawca może nie być w stanie prawidłowo zrealizować swoich świadczeń, w szczególności w postaci udostępnienia Aplikacji dla Użytkowników.
1. W związku z realizacją usług Dane Osobowe będą przekazywane lub udostępniane innym podmiotom, takimi odbiorcami Danych Osobowych Użytkowników są pracownicy i współpracownicy Administratora, podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie Danych Osobowych i zawarł stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, podmioty współpracujące z Administratorem. W ramach tych podmiotów można wymienić następujące kategorie podmiotów: świadczące usługi handlowe, płatnicze, pośrednictwa, fakturowania, hostingowe, księgowe, informatyczne, doręczania korespondencji i przesyłek, prawne, windykacyjne, obsługi strony internetowej, marketingowe, PR oraz archiwizacyjne.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź innym podmiotom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
1. Poziom ochrony Danych Osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) różni się od tego zapewnianego przez prawo europejskie. Z tego powodu Usługodawca przekazuje Dane Osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
a) współpracę z podmiotami przetwarzającymi Dane Osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony Danych Osobowych;
b) stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;
c) stosowanie wiążących reguł korporacyjnych, zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.
1. Usługodawca na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że Dane Osobowe przetwarzane są w sposób bezpieczny, tj. zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Usługodawca dba o to, by wszystkie operacje na Danych Osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.
2. Usługodawca podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają Dane osobowe na zlecenie Usługodawcy.
3. Przetwarzając Dane Osobowe, Administrator zapewnia ich bezpieczeństwo i poufność oraz dostęp do informacji o przetwarzaniu osobom, których dane dotyczą. Gdyby pomimo stosowanych środków bezpieczeństwa doszło do naruszenia ochrony Danych osobowych (np. „wycieku” danych lub ich utraty), Administrator podejmie odpowiednie działania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
1. Aplikacja może wykorzystywać dane o lokalizacji urządzenia Użytkownika (komputera, telefonu komórkowego, tabletu itp.).
2. Administrator przetwarza dane o lokalizacji w szczególności w celu dostarczenia Użytkownikowi mapy ze wskazaniem najbliższych restauracji/punktów gastronomicznych.
3. Zgoda na dostęp do usług lokalizacji Twojego urządzenia jest wymagana, aby aplikacja mogła zaoferować Ci funkcje oparte na lokalizacji, takie jak wyświetlanie ofert dostępnych w Twoim pobliżu. Jeżeli nie zezwolisz na dostęp, możliwe będzie wyświetlanie tylko ograniczonej treści zależnej od lokalizacji.
1. Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w uzasadnionych przypadkach aktualizowana przez Administratora.
2. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 9.08.2021 r .